Herstellingsaanvraag

Een reparatie of herstelling nodig van je raamdecoratie, zonwering of terrasoverkapping?

Contacteer onze technici door onderstaand formulier in te vullen met zoveel mogelijk informatie over het probleem of het te herstellen product. Je kan ook foto’s toevoegen ter verduidelijking.

We streven ernaar om alle digitaal ingediende formulieren correct te ontvangen en tijdig te behandelen. In uitzonderlijke gevallen kan er echter een technisch probleem optreden bij het verzenden. Indien u na één week nog geen reactie van ons hebt ontvangen, vragen we u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen via planning@sijs.be. Zo kunnen we uw aanvraag alsnog correct opvolgen.

Reparatietarieven:

Binnen West-Vlaanderen:
  • Verplaatsingskost: € 90 (excl. BTW - per verplaatsing)
  • Uurtarief: € 65/u pp (excl. BTW)
Buiten West-Vlaanderen:
  • Verplaatsingskost: € 0,65/km (excl. BTW)
  • Uurtarief: € 65/u pp (excl. BTW - vanaf vertrek Brugsesteenweg 545, Roeselare tot terugkomst Brugsesteenweg 545, Roeselare)
Ben je een particuliere klant of een zakelijke klant (BTW nummer)?
Voorbeeld: BE 0123.32.23
Waar heb je het product aangekocht?
Geef zoveel mogelijk info mee over het defecte product. Hoe oud is het product? Over welk product gaat het? Wanneer heb je het aangekocht?

Uw aanvraag wordt pas als verzonden beschouwd nadat u een bevestigingsbericht op het volgende scherm ziet én een bevestigingsmail ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres. Dit is een standaardprocedure om te verzekeren dat uw aanvraag succesvol is ontvangen en verwerkt. Zorg ervoor dat u beide bevestigingen ontvangt om er zeker van te zijn dat uw aanvraag correct is verzonden.